onsdag 4 juni 2014

Idag var det kvällen jag hade tänkt att lägga mig tidigt, men förberedelserna till namngivningen drog iväg och sen blev det totalt meningslöst facebookhäng. Hade planer på att blogga från datorn men det sket sig.

Däremot var jag riktigt effektiv på förmiddagen när Alex var på dagis. Jag gjorde brownies, gick ca 50min, gjorde glaze till brownies, vattnade blommorna inne, handlade lite sommarblommor. Sen hämtade jag Alex och fick sen inget gjort. Men det berodde mer på att jag inte ville starta igång nåt innan jag och barnen skulle skjutsa kusin Ida till ridskolan och tur för mig så hade jag två snälla barn när hon red och Alex var riktigt ridsugen så det blir att besöka kusinen med häst snart. Dock så vill han rida större häst och hon har små shettisar. Nåväl han kan ju inte få allt.

Bazknga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar