söndag 29 juni 2014

Helgen

Helgen har bestått av loppisar och antikmarknad. Hanen har handlat och jag har sålt. Jag har ju som bekant stått vid Ankis magasin då det har varit Lekebergsrundan och vad jag har sålt. Folk har verkligen varit köpgalna. Tyvärr har jag inte blivit av med några stora lådor, men man kan inte få allt här i världen. Jag hade fem flyttlådor med mig och bara tre med mig hem plus att det låg saker i lite stora lådor som fick åka hem tomma så jag är mycket nöjd.

Igår var Daniel, barnen, hans mamma och mormor runt på Lekebergsrundan och så lite saker som han kom hem med har han aldrig kommit hem med, inte för att det gjorde mig nåt då jag börjar tycka han kommer hem med lite för mycket. Fast å andra sidan har jag faktiskt sålt en del av det han har kommit hem med med förtjänst, så jag ska inte klaga för mycket.






Idag for Daniel med barn, mamma och mormor (hans syster med man var också med) till Åmmeberg för antikmarknad och detta kom han hem med, fast lastbilen hade Alex köpt. Sen hade han med sig en stol till hallen som med lite tur kommer att visas upp här. 

Annars hoppas jag att nästa vecka blir lite lugnare, den här veckan har varit fullt ös med personalfest, en tripp till Ullared, Lillmarken och så Lekebergsrundan. Just det han med en sjukdag i torsdags också då jag vaknade med feber, var väl sån feber man får efter att ha haft mycket att göra. Nåväl den försvann efter några timmar ialf.

Kanske att man skulle ta och förbereda några inlägg när man sitter vid datorn....

Bazinga

1 kommentar: