måndag 28 april 2014

Nästa


Nästa kort ut är till svärfar och dessa papper tar aldrig slut trots att jag gett några till Therese. Frågan är vad jag ska göra med de rosa och blå/turkosa.
 

Nåväl blommorna är från Panduro och är dekorerade med pearl maker.

Nu ikväll lyckades jag med batteritorsk på både mobilen och paddan och att vänta på denna dator är inte det roligaste. Den är ju segare än ett par strumpbyxor.

Handlat blev det idag på Marieberg. Lyckades hitta en bikini och nånstans fick jag ett infall att prova en E-kupa och jävlar vad bra den satt. Däremot är jag inte helt bekväm med storleken. Har ju för tusan gått upp två kupor efter barnen. Eller en ialf. Lite annat hittade jag också. Glömde dock bort rabattchecken på blöjorna när jag skulle betala, Alex foppatofflor var för stora och då hade vi klippt bort lapparna. Men jag fick handla barnfritt och så lyckades jag lämna in däck på verkstad också. 

Imorgon blir det BVC, får se vad de säger om damen som bara vill ha välling. Hon har verkligen ingen mun när hon ska matas.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar