söndag 16 mars 2014

Söndag






Alexanders och Julias bonuskusin åker snart till USA för att vara aupair i ett år och så fyllde hon 20 också. Tyvärr kunde vi inte närvara när hon hade lite kalas, men ett kort med lite dollar skickades med svärföräldrarna.

Annars har det varit lite småkrassligt den här veckan. Febern gjorde ett återbesök igår kväll/natt, men efter lite alvedon sov Alex som en stock till nio imorse. Nu är febern borta och vi gjorde ett besök till lekparken förut och min tanke var att ta dubbelvagnen dit (är 1,7km dit) eftersom Alex inte skulle orka hemvägen men han grinade när jag tog fram den så det fick bli ståbräda och precis som jag trodde så orkade han inte vägen hem och så var Julia skitgnällig i vagnen, hon är inte direkt lik sin bror som har älskat att åka vagn tills nu. Men nu är vi inne och tittar på film. Fast själv skulle jag vilja gå ut och fixa mera i trädgården men det får nog bli lite mera i veckan nån gång när Julia sover, hon är inte riktigt helt nöjd med att vara vaken i vagnen. Just nu borde jag gå och ta hand om disken då diskmaskinen fortfarande är trasig MEN ORKA säger jag bara.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar