söndag 2 mars 2014

Sommar


Jodå här längtar vi efter sommaren, kanske inte Julia då hon ännu inte upplevt någon sommar.
 

Men i sommar så ska det kokas saft.
 

Sen så kliar det i mina fingrar efter att fixa lite vårblommor men det får vänta en månad till ialf. 

Annars så är denna helg typ slut och vad har vi gjort då? Jo jag har kommit igång med att slipa spackel och hade inte Julia varit så gnällig under eftermiddag och kväll så hade jag kanske gått upp en vända på kvällen, istället så fick Daniel bada med Alex (som var lite rastlös) och jag fick underhålla Julia som var en riktig attention whore. Men så har hon sovit i max 30min åt gången idag. Så man hinner ju inte få undan saker och ting när hon sover heller. 

Diskmaskinen är fortfarande trasig och det är så jättekul att handdiska. Men inatt sov Alex utan napp, nu var det visserligen inte helt frivilligt då han fick välja mellan att städa och napp eller inte städa och inte napp och det blev det senare efter många chanser att städa, men han somnade bra och sov hela natten. Men inatt blir det nog napp ialf. Men med lite tur kan den vara borta inom överskådlig tid.

Imorgon drar en ny vecka igång med öppna förskolan, biblioteksbesök och kanske lite slipning på kvällen om inte Daniel blir jättesen. 

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar