torsdag 6 mars 2014

Födelsedagskort


I förrgår så fyllde ett par vänners dotter 3 år och fick då ett kort på posten och förhoppningsvis har det kommit fram, jag var lite sen med att lägga det på lådan. Pappret är de söta Disneypapprena från Panduro, de är både lätta och svåra att jobba med, lätta för att man inte behöver dekorera så mycket och svåra eftersom det inte går att dekorera. Men riktigt söta och perfekta när man har lite bråttom eller dålig fantasi. Fast på tal om pyssel är det just nu riktigt frustrerande att ha allt nedpackat, dels för att man får springa som en galning mellan matsalen och klädkammarn men jag hittar ingenting, letade förut som en galning efter mina häftkuddar och till slut hittade jag de längst ner i en låda.

Nåväl med denna söta kisse får man sig ett leende oavsett humör. Sötare katt får man nog leta efter. 

Annars rullar livet vidare med en bebis som inte sover alltför mycket dagtid, så om jag hann med massor i höstas så hinner jag ingenting just nu, men det beror också på att Daniel lägger mycket tid på renovering, annars har hann tagit barnen mycket så har jag kunnat städat och fixat en hel del på kvällarna. 

Imorgon ska jag till den där jätteroliga tandläkaren och eftersom barnen är hos sin farmor då så har jag förlängt barnvakten en liten stund så ska jag åka hem och städa för just nu ser det ut som sju svåra år och det har ju inte blivit bättre av att diskmaskinen fortfarande är trasig och just nu lutar det åt att byta ut den. 

Bazinga

1 kommentar:

  1. Kortet kom fram till en tjej som blev sååå glad!
    Tack så mycket!
    Kram

    SvaraRadera