fredag 21 februari 2014

Också en variant


Det här är ju också en snygg sovstil. Men hon gillart så då får hon sova då. Denna vecka har bloggandet lyst med sin frånvaro och jag skyller på att det är sportlov och att Alex då har varit hemma från dagis. Så i tisdags var vi till Lek och buslandet här i Örebro och det var superskoj och jag fick såriga armbågar. Hade min dator och dropbox samarbetat bättre hade ni fått några bilder därifrån men just ikväll så orkar jag inte ta tag i det.

Idag har vi varit och fikat hos min farmor och sen blev det lite lek med kusinen Sasha hemma hos mina föräldrar. Jag lyckades tom få sitta i soffan och slöa när Julia sov. Det är hur skönt som helst när Sasha är där när man kommer för då rycker inte Alex lika mycket i mig. Sen har vi hämtat vår nya familjemedlem Frans och hade jag bara vetat var han håller hus så hade ni fått ett kort på honom.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar