lördag 22 februari 2014


Kortet som levererades förra helgen.
 

Då mottagaren är shoppinggalen så tyckte jag att stämpeln passade bra. 

Den här dagen hade jag lika gärna kunnat hoppa över, vi har inte gjort ett skit eller jo vi har bakat, planterat chili och paprika, försökte gå till lekparken men det var nån som ville dit med sin pappa och inte mamma så det var bara att vända. Sen har det städats och annat tråkigt och det har resulterat i en gnällig Alexander, så det fick bli ett bad för Daniel och Alex så han fick lite utlopp för all energi han hade. 

Annars så sov båda barnen hela natten inatt så jag borde jag vara någorlunda utvilad, men icke. Hanen misstänker vitaminbrist och det är säkert lite d-vitaminer som saknas då solen lyst med sin frånvaro den sista tiden. 

Nu blir det mello och lite onyttigheter skulle jag tro.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Nu äntligen ska jag nog lyckas kommentera på din blogg. Har försökt dina senaste inlägg men det vill sig inte från iphonen av nån anledning! Nu har jag roffat åt mig paddan under hockeymatchen :)
    Tycker du gjorde rätt i att strunta i lekparken när sällskapet inte dög, minsann :)
    Din lilla sessa i föregående inlägg har riktigt skön sovstil. Riktig sötnos!
    Hoppas allt är bra!
    Kram

    SvaraRadera