måndag 9 december 2013

Måndag

Jodå det blev måndag denna vecka också. Måndagar brukar betyda att vi åker till öppna förskolan på förmiddagen. Men idag struntade vi i det till förmån att leka ute i snön. Vi gick över till närmsta grannen som har en lagom pulkabacke i trädgården, så jag och Alex åkte en hel del. Det var ett riktigt gympass att gå uppför backen med ett barn i pulkan. Men vid några tillfällen gick Alex upp själv och drog pulkan.

Sen var det dags för tandläkarn för Alex och det gick väl sådär, att öppna munnen var väl inte riktigt vad Alex gjorde, men han var uppe i tandläkarstolen och det var mera än vad jag hade räknat med. Så det blir återbesök i mars.

Nu är vi mest slöa allihopa, Julia sover ute, Daniel sover i sängen och Alex och jag tittar på film, eller jag spelar candy crush och så blev det en blogg också. Men nån bild orkar jag inte bjuda på i detta inlägg.

Om svärmor hinner läsa detta innan hon kollar sin mail så har jag skickat lite länkar på förslag på julklapp till Alex. Nu ska vi slöa vidare, sen blir det nog lite pyssel. Kan ju inte titta på film hela kvällen.

Winter is coming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar