torsdag 24 oktober 2013

Svamp






Dessa enkla etiketter var det ett tag sen jag gjorde. Det behövdes några flera till svampsamlingen. Däremot väntar både jag och hanen på att den andre ska sätta dem på burkarna. Men eftersom det är han som plockat svampen så borde ju han sätta dit dem tycker jag. Han tycker väl att det är mitt jobb eftersom jag gjort etiketterna. Nån gång kommer de väl upp skulle jag tro. Sen kliar det desto mera i pysselfingrarna, men nu ska jag hålla mig till nästa helg då jag och Therese ska ha en pysseldag. Sen så är Alex ledig från dagis i nästa vecka så det hade inte blivit så mycket i veckan ändå.

Annars inget nytt. Jag är trött på kvällarna, Julia är skrikarg de flesta kvällarna. Underbar kombo, inte konstigt att man vaknar med huvudvärk varje dag.


Winter is coming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar