lördag 26 oktober 2013

Saknad kisse






Nu har Seth varit borta på tok för länge, säkert i tre veckor nu. Hoppet om att han ska komma hem är just nu väldigt litet. Förmodligen har han blivit påkörd då han hålls mycket vid stora vägen och har noll respekt för bilar. Saknad är han, trots att han håller oss vakna om nätterna när han är hemma. Antingen så bankar han på dörren om han är ute och är han inne så attackgosar han med oss så fort man rör sig i sängen.

Nu ikväll är hanen på avslutningsmiddag med svampkursen så jag har varit själv hemma med barnen och det har gått bra. Inte för att vi har gjort så mycket, ätit godis och popcorn och kollat på film. Men det var vad vi orkade. En halvskrikig Julia och en trött Alex. De var snälla att lägga ialf. Var inne några gånger till Julia och ingen gång till Alex.

Annars njuter jag så mycket som möjligt med barnen, speciellt med Julia då det inte blir några flera bebisar i detta hus. Med Alex var jag så stressad över allt så då njöts det inte lika fullt ut även fast det gosades mycket mera än nu. Men nu tar jag dagen som den kommer, man har ju liksom fått lära sig att man hinner inte med allt som man vill göra och som många andra föräldrar så lever jag på hoppet att göra det imorgon. Barnen är ju bara små en gång hur klyschigt det än låter och man får njuta av den tiden då man är bäst i hela världen i deras ögon. Sen finns ju risken att de tycker att man är pinsam och dum i huvudet. Får väl hoppas att det inte blir så mycket av det sistnämnda, men pinsam morsa kommer jag nog definitivt att bli.

Nä nu ska jag njuta av mitt glas grön JP, en riktig orgasm fick min mun.

Winter is coming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar