tisdag 1 oktober 2013

Hej oktober






Ny månad och ny månadens bild, fast denna gång hade jag fuskat när jag gjort almanackan för denna bild är tagen i november. Men jag hade faktiskt inga fina bilder från oktober såg jag när jag gick igenom bildmappen, det var mest kort och annat pyssel så jag måste ha pysslat jättemycket i oktober förra året eller så var det bara många som fyllde år och skulle firas. På tal om kalas så brukar hösten vara fylld av sådana och bara för att jag är ledig och kalassugen så har jag inte varit på ett enda. De har antingen blivit inställda eller så har vi varit bjudna på annat håll osv. Men jag vet att det kommer flera snart.

Idag är det dessutom Sannamarken här i Fjugesta, så har ni vägarna förbi så besök den då vädret är perfekt. För oss blir det ett besök efter att vi har varit på BVC för läkarkontroll på Julia.

Annars lunkar livet på med 1000 miljoner matningar på nätterna, men inatt har Julia somnat om väldigt smidigt (det lönade sig att ha en lite mera vaken igår) i sin säng dessutom så även fast det inte blivit många sammanhängande timmar så känner jag mig piggare än de senaste dagarna då jag har varit skittrött. Sen så idag tog vi sovmorgon till nio då Daniel lämnade Alex på dagis imorse. Man får passa på när man kan och jag är glad att Daniel har sådana arbetstider att han kan lämna Alex på dagis för det underlättar min vardag väldigt mycket.

Winter is coming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar