onsdag 30 oktober 2013

barnpyssel


Idag hade jag grannen med barn på besök och barnen var pysselsugna, denna gjorde Alex med lite hjälp av mig. Tur hade jag att han valde blommor som jag inte kommer att använda. Barnen tyckte det var riktigt skoj och till nästa gång ska jag ha städat av bordet och förberett lite. Men då vill de väl inte pyssla.
Eftermiddagen tog däremot knäcken på mig med gnällande barn så barnen och hanen skickade jag till Daniels föräldrar så åker jag och handlar mat själv. Jag hade inte pallar att handla med barnen idag.
Winter is coming
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 kommentarer:

  1. Åhh gud så pluttinuttigt!!! Vad duktig den lilla grabben är, så kreativ för sin ålder.
    Barn brukar inte ha någon fantasi, eller känsla för kvalité.

    SvaraRadera
  2. Oj!! Nu har Daniel varit här inne och skojat och kommenterat i mitt namn:)

    Jag får fråga Alexander nästa gång jag ska ha ett kort! Vilket härligt kort han gjort! Måste brås på dig Madde!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera