fredag 6 september 2013

Rullar på

Jodå livet rullar på med två barn, just nu kämpas det på med amningen. Den känns inte helt åt skogen som förra gången, men det är såriga bröstvårtor och smärta vid amning. Så just nu sitter jag med två bröstvårtor i vädret, de mår ju trots allt bättre av att luftas.


En lillsnurpa som somnade om när jag tog upp henne från sängen. Annars går det riktigt bra med Alex, han har lånat ut både leksaker, gosedjur och nappar. Sen så är jag riktigt sugen på att ta mig utanför dörren, men jag kommer liksom inte dit. Mest beror det ju på att jag har liteeftervärkar och magont, men i början av nästa vecka kanske man kan få sig lite frisk luft, innan vintern kommer.


Winter is coming  

3 kommentarer:

  1. En riktigt söt liten madam. Bra att Alex är cool med situationen, får hoppas det fortsätter så. Nu vill jag ju gosa bebis :0)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Så fin liten lillsnurpa! Hoppas att det går bra med amningen!

    Nu får du pussa på två ifrån mig!

    Kram Ann-Britt!

    SvaraRadera