onsdag 25 september 2013

Ny ljung






Då jag har varit dålig på att vattna de senaste veckorna så har ljungen gått och dött, så idag mellan dagis och öppna förskolan gick vi och handlade lite nytt, fast här blev det en stor en också och lite murgröna. Däremot gillar jag den tvåfärgade ljungen skarpt.

Vardagen rullar på också med allt vad det innebär och än så länge har jag sluppit att lämna Alex på dagis och varit själv på morgonen. Det är bra med en man som åker iväg runt åtta för att jobba, det underlättar min vardag och än så länge har han haft kontorsdagar för att komma igång.

Nu ska jag beställa lite kläder från HM, hade inte tänkt det först men eftersom det inte blir nån amning så tänkte jag unna mig lite nytt.

Winter is coming

1 kommentar:

  1. Så himla fint, önskar jag också hade en gårdsplan där jag kunde ha det likadant.

    SvaraRadera