söndag 1 september 2013

Månadens bild


På besök i lekparken i september förra året och här har Alex lagt beslag på min varma oboy. Sen lärde jag mig att ta med två muggar.

Annars känner jag mig så färdig med att vara preggo nu, med lite tur kanske jag är inne på förlossningen då detta är ett tidsinställt inlägg. Men få inte för er nåt för än så länge (lördag 20.36) har jag inte värkar, bara en tung mage.

Något som däremot stör mig är att jag uppdaterade mitt bloggerkonto till Google+ nånting och efter det när jag har kommenterat på bloggar kommer man inte till min blogg på en gång och så är det lite annat störigt. Men jag får kika mera på det, har ju mest surfat på paddan och där är det av nån anledning krångligare att få en översikt, eller så är det jag som är bekväm.

Winter is coming

1 kommentar:

  1. Google + är jätteknepigt när man ska gå tillbaka och kommentera hos andra, man hittar ingenting. Hoppas bebben är på väg snart!

    SvaraRadera