måndag 26 augusti 2013

Mera auktion






Denna väggpryl (har ingen koll på vad de heter) kom med hem igår. Alex gillade den skarpt på auktionen då han la den på brassestolen och hade den som bord. Knasiga idéer saknar han ialf inte.

Annars har ingen bebis tittat ut än, men det stramar mer än vanligt i den nedre delen av magen, men jag tror inte det är något på gång. För imorgon ska Daniel och Alex till dagis och jag ska få en längre sovmorgon och på onsdag ska Daniel och Alex hem till lite kompisar och jag ska vara själv hemma, så bebisen får stanna i magen ett tag till, för jag känner att jag behöver de där timmarna själv. Men på torsdag, då är jag redo igen.

Idag har vi njutit lite till av solen, vattenspridaren kom fram och Alex sprang nakenfis. Det är riktigt skönt att bo så man kan låta barnen springa nakna. Annars har han visserligen gått med rumpan bar hela dagen då det pottränas och jag orkar inte bråka med kalsongerna, de är inte helt poppis alla gånger och att säga till när man ska kissa när man har kalsonger har vi inte riktigt kommit till och att gå på pottan när jag vill är inte heller helt poppis jämt.

Snart kommer hanen hem efter badminton och idag har han med sig subway hem till mig, jag är riktigt sugen kan jag säga.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Det låter som om ni har hittat en mysig hobby tillsammans ;) tänk om jag kunde få med mig Fredrik på en massa loppisar och auktioner ;)

    Hoppas att du hinner vila lite nu då innan bebbe vill komma!

    Kramar

    SvaraRadera