onsdag 31 juli 2013

Auktioner/loppisar


Vi har ju farit runt på en del loppisar och i söndags blev det även auktion, men jag har varit urkass på att visa upp det vi har köpt. Dels för att det har varit en hel del leksaker till Alex och sen på auktionen blev det lite möbler som ska göras iordning så där lär ni få vänta länge innan ni får se något färdigt. Men dessa bestick fick följa med hem från auktionen i söndags.


Dessa köpte vi i Nora när vi var där på Nora-dagarna, den hittades på loppisen i tågvagnen nere vid stationen. Sen ett tag tillbaka sitter den även på plats.

Idag ska vi åka och hämta mina föräldrars husvagn som hanen och jag ska övernatta i när vi drar till Värmland för att gå på flera loppisar. Annars är jag tacksam för att jag städade igår för på förmiddagen hade jag spänningsont i magen så det var bara att ligga still ett tag efter frukosten. Men nu är det borta ialf.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar