fredag 7 juni 2013

Blommor






Tunnan på framsidan har fått sig en lite makeover med nya blommor. Lite pelargoner och några blå som kanske kan vara lobelior? Jag kommer faktiskt inte ihåg. Nu blev ju bilden världens sämsta men mitt bland blommorna sitter det en skylt där det står; Jag är bra på att göra ingenting. Passar mig utmärkt.

Igår blev äntligen pergolan städad, så nu kan man sitta därnere utan att få blomjord i arslet. För numera har jag ett stort planteringsbord, men eftersom det inte är helt klart så får ni vänta på bild.

Idag har jag varit hos barnmorskan och allting såg bra ut. Sen ska vi iväg till mina föräldrar jag och Alex. Daniel rymmer iväg på lite fiske ikväll och det är så förbannat tråkigt att vara själv hemma med Alex så då åker vi bort istället.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar