tisdag 7 maj 2013

Rabatten


De små påskliljorna väljer även i år att vara pluttesmå, de är inte mer än några centimetrar höga. Så de kan man verkligen kalla dvärgar.
 

De andra påskliljorna är dessto högre, men tyvärr när jag har flyttat runt på lökarna så verkar de gula vara helt försvunna, det är inge fel på de ljusare men de känns ändå inte lika rätt.

Glömde att nämna i föregående inlägg att jag och Alex hade cykelpremiär till lekparken igår. Det var riktigt jobbigt att cykla de 3km det blev totalt. Både muskler och kondition är verkligen i botten nu. Hur jag ska orka föda barn om knappt 4 månader är för mig en gåta. Så det blir nog flera cykelturer för mig den närmsta tiden. För det gick ju betydligt snabbare än att gå.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Duktig du är Madde som trampar i väg med Alexander till lekparken. Skönt att det äntligen är sommar och värme på väg! Fast just nu har solen försvunnet. Hoppas den hittar tillbaka igen!
    Det är ju roligare att rensa i trädgården när man har solen i ryggen.
    ♥♥ Pussa på Alexander från mig ♥♥
    Kram Ann-Britt!

    SvaraRadera