fredag 17 maj 2013

Nya gardiner






För ungefär en månad sen köpte jag nya gardiner på IKEA och nu har jag äntligen fått tummen ur och satt upp dem. Det blev väldigt ljust i sovrummet och jag gillar det, hanen var väl inte lika positiv, men det skiter jag i.

På förmiddagen blev det en promenad till Ankis magasin för mig och Alex, vad jag kom hem med kommer kanske senare när det är på plats. Annars så jobbar jag stängningshelg nu i helgen och jag kan väl inte påstå att det lockar. Men det är sista helgen jag jobbar innan jag går hem om två veckor. Så jag ska väl inte klaga för mycket, men det hade känts bättre om det hade regnat.

Nu ska jag njuta lite av lugnet innan det är dags att väcka Plutt och åka lämna honom hos sin farmor.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Jag har också dom gardinerna. Det är fint med vita spetsgardiner, speciellt på sommaren och även speciellt hos er som bor på landet och har grönska utanför fönstret.

    SvaraRadera