söndag 26 maj 2013

Cake pops

Jodå igår blev det cake-pops bakning och det var riktigt roligt, dock lite tidskrävande men ändå lätt.


Jag tänker däremot inte bjussa på något recept eller beskrivning, det får ni snällt googla på.
 

Pyttesmått strössel är att rekommendera. Likaså om man vill bli av med strössel. Vi gjorde inte upp alla bollar så jag har lite kvar i frysen att dekorera, så det får bli när jag vill bli av med lite strössel, för att köpa strössel är ju något som alla vi som gillar att baka går igång på.
 

Dock var det lite småkladdigt. För att inte tala om allt strössel och sockerkaksmulor som hamnade på golvet. Tror jag har dammsugit minst 20 gånger nu efteråt. 

Tanken är att fixa iordning lite inlägg till veckan, fusk tyckte Daniel, smidigt tycker jag. Annars jobbar jag bara fyra arbetspass till och sen har jag semester och sen håller jag tummar på graviditetspeng, men eftersom jag inte fick det förra gången så har jag inte så stora förhoppningar.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar