söndag 21 april 2013

Kort






Detta kort fick svärfar igår när han firades 65 år gammal. I kortet fanns även ett presentkort på Ticket, då han gillar att resa utomlands på vintern. Jag kommer så småningom visa kortet jag gjort till Daniel och kanske lite annat. Själv orkade jag inte ta några bilder, men lite snälla släktingar har mailat några till mig som jag snart ska ta och spara ner. Men kvällen var riktigt trevlig även fast jag egentligen var för trött för att orka vara social och så avslutades kvällen med att börja kolla på Game of thrones, Daniel har tittat på den förut, men då blev det aldrig av att jag såg serien och nu hade vi ingen serie att titta på tillsammans så då fick det bli den och redan efter ett avsnitt är jag fast.

Nu blir det att ladda för en stängning på jobbet och jag hoppas min rygg överlever. Den mår hyfsat bra hemma men efter några timmar på jobbet är det kört så imorgon när jag vaknar ska jag ringa vårdcentralen för att med lite tur bli sjukskriven. Det känns som om jag måste ha lite läkardokumentation när jag ska söka graviditetspeng från försäkringskassan, sjukt men så är det. För även om jag inte lyfter nåt på jobbet så är det så jävla många böj, när jag ska ta is till drickorna i driven, en hel del dipsåser i kassan och för att inte tala om en massa bröd i köket. Men värst är att inte kunna sätta sig och vila när man behöver. Det blev visst lite gnäll där och det är inte mitt jobb jag gnäller på utan på försäkringskassan som har så sjuka värderingar. Men det vet vi nog alla om vid här laget.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Kortet var jättefint och sitter nu på kylskåpet!
    Tack för allt i samband med firande av Tommy och Daniel! Tårtan var jättegod!
    Daniel grillade som en Mästerkock! Så gott!

    Hoppas att det går bra hos doktorn i morgon!
    Var rädd om dig och lilla magen!

    Kram Ann-Britt!

    SvaraRadera