måndag 22 april 2013

Kalaset igen....


Kortet som jag gjort åt Daniel, det fick bli ett snabbt och enkelt kort då all ork den sista veckan har gått åt till städning och fix inför kalaset.
 

Far och son öppnar paket. Av mig, Alex, Daniels föräldrar och mormor fick Daniel en slottsvistelse i södra Dalarna, inte helt fel då jag också får följa med (hoppas jag ialf). 


Sötaste Plutten. Han var på sitt bästa charmhumör nästan hela kvällen. Sen kom han i säng sent då han satt så snällt och sött i Daniels mormors knä på kvällen och tittade på Fåret Shaun. Tyvärr så vaknade han klockan sex igår morse så igår förmiddag var han inte lika charmig. Men det är smällar man får ta.

Idag blir det storhandling av mat och ikväll är jag förhoppningsvis inte skittrött då jag sov till halv elva och vaknade av mig själv och inte av något larm eller Alex som är det vanligaste. Så snart ska jag ringa dagis för att se om han har somnat och om han inte gjort det åker jag och hämtar han så han får sova hemma, annars får han sova klart på dagis. Det är inte alla dagar de får honom att sova och då han behöver sova på dagarna och jag inte vill handla med världens gnälligaste så är det bättre att jag hämtar honom tidigare än tänkte.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar