tisdag 26 mars 2013

Vårtecken?

Igår när jag och Alex var ute på förmiddagen hade jag med mig kameran ut för att leta efter lite vårtecken i rabatten men jag hittade inte ett endaste dugg. Bara en söt Alex i gungan och en massa snö.







Idag när vi var ute så gick vi och plutten somnade i vagnen på tok för tidigt, men han fortsatte att sova när vi kom hem så han fick sin sömn ialf fast lite tidigare. Så snart ska vi ta och äta lite sen lunch. Annars har Alex kommit in i en Pippi-period. Jag satte på Pippi häromdagen och då ville han inte alls se, men sen efter han sett att de varit i godisaffären så började han bli intresserad. Så de senaste dagarna har det varit Pippi dygnet runt känns det som. Eftersom alla har varit mer eller mindre sjuka har tv.n stått på för mycket. Men nu börjar vi på att återhämta oss. Skönt det så vi är friska i helgen.

Bazinga

2 kommentarer:

  1. Alexander i gungan är ett jättesött vårtecken!
    ♥Farmors lilla gulliplutt♥
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Det är kul att Alex gillar Pippi, men du borde ändra på vad du har skrivit här ovanför, för det det är ingen Pippi-period han är inne i enligt texten.

    SvaraRadera