onsdag 20 mars 2013

Sjukstuga

Då har vi blivit sjuka här igen, eller Alex är det som är sjuk, han har åkt på feber. Skönt att jag ändå är ledig imorgon och jobbar helgen så jag slipper vabba. Det har blivit en del av den varan och efter att ha varit på barnklädesparty i lördags så behöver jag mina slantar från lönen. Sen att jag inte är helt kry själv är en annan femma, ont i halsen och småhostig. Jag misstänker starkt min lillasyster som smittokälla eftersom hon blev dålig efter barnklädespartyt. Fast å andra sidan har Daniel varit dålig i halsen ett bra tag. Hur som helst så borde jag vara bra imorgon, det brukar inte sitta i så länge för min del. Bra immunförsvar kallas det eller beroende av alvedon/treo så att inget bryter ut=)

Annars har det påskpyntats här hemma och tanken är väl att det ska fastna här också, men en sak i taget.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar