lördag 2 mars 2013

Planterat

Igår var jag som sagt var pedagogisk och planterade lite med Alex. Jag tror han var rätt så mycket med på noterna, om inte annat så är det ju alltid kul att gräva lite i blomjorden. För första gången har jag planterat i äggkartonger och det är för att det ska bli lättare att plantera om. Bara att dela på kartongen och sätta i den i nästa kruka för annars om jag förgror i små plastkrukor och då menar jag små så förstörs det sen när jag planterar om till större.









Sen fick Plutt hjälpa till att städa efter sig och det gjorde han mer än gärna. Han dammsög och dammsög så jag tröttnade till slut på ljudet och drog ur kontakten, men han är inte dum så han försökte sätta i den, dock så lyckades han inte. Men han kopplade direkt vad jag hade gjort.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar