fredag 1 mars 2013

Månadens bild






Coolaste bilden på Alex är månadens bild nu i mars. Förut idag så tvingade jag ut oss en sväng på eftermiddagen och det var riktigt skönt ute och även om det var segt att komma ut så var det värt det.

Nu har jag varit hemma med plutt hela veckan och det har varit skönt att inte jobba men det börjar märkas på Alex att han är rastlös. Även fast han inte är jättemycket på dagis så gör han av med massor av energi där. Dessutom har jag varit väldigt trött i veckan och hanen har väl inte varit så kry han heller så ingen av oss direkt orkat göra nåt med honom heller. Men nästa vecka blir det dagis en dag innan det är dags för operation. På förmiddagen så planterade vi lite paprika och chili, men mer om det i ett annat inlägg.

Däremot så verkar jag ha drabbats av en släng med ögonfluss, dock väldigt lindrigt, det kliar lite och rinner lite men absolut ingenting jämfört när pollensäsongen är som värst. Då lider jag mer av min huvudvärk som inte vill släppa. Just nu skulle jag kunna döda för en treo, men de är det stopp på. Så jag kan väl lika gärna dricka en sockerlösning, för alvedon är väl sockerpiller?

Helgen då? Jodå med lite tur blir det kalas för min del (Alex och Daniel får åka själva annars) men sen blir det mat och bio, Efesos och Django Unchained. Grekiskt och sen Tarantino, det blir inte mycket bättre än så.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar