söndag 3 mars 2013

Gårdagen






Igår var vi iväg på 2-årskalas och det lilla barnet fick kort och present. När jag gjorde kortet tänkte jag att det inte skulle bli rosa, det blir väldigt lätt det till små tjejer eftersom det finns så himla mycket fina rosa papper. Alex tyckte det var väldigt roligt på kalaset att få leka med något annat än sina egna leksaker och så äta en massa kakor också. Fast han åt upp alla nonstop som var på en kaksort och sen de överblivna kakorna hade han lagt på en rad. Kan ju säga att han gjorde det när alla andra var i ett annat rum. Sött var det tyckte jag ialf, sen kanske värdinnan tyckte något annat.

Sen var jag och hanen iväg och åt på Efesos och när vi fick notan så var det väldigt billigt... kan bero på att jag körde och hanen drack inte så många öl. Sen är det faktiskt väldigt prisvärt att äta där. Sen blev det bio och har ni inte sett Django Unchained så ska ni göra det bums, riktigt bra var den. Jag hade dock förväntat mig mer blod efter att hört att den var blodig. Men den är helt klart en av Tarantinos bättre filmer.

Idag fick vi bägge sovmorgon och att bägge två fick ligga kvar i sängen och dra sig kändes lite overkligt imorse och sen äta frukost tillsammans med varsin dator var inte heller igår. Men tyst och tomt är det när Plutt inte är hemma.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Fint kort, gillar mönsterpappret. Du verkar ha turen att hitta många fina papper. Vill också se Django, vet dock inte om jag får någon med mig. Älskar ju Inglorious Basterds och Christoph Waltz är den bästa skådisen ever!

    SvaraRadera