måndag 18 februari 2013

Pysslat

Det känns som om det var år och dar sen jag satt och scrappade, för efter alla julkort och pysselträffar med vänner så var all lust och inspiration som bortblåst. Men idag hade jag lite sug så när jag hade lagt ut Alex för att sova så satte jag mig och scrappade lite. Det blev ett kort och en LO, kortet kommer komma senare då det ska ges bort i födelsedagspresent..








Kortet är på Alex när han har sitt ett-årskalas. Traktorn han fick tillhör fortfarande favoriterna bland leksakerna. Papper och stickers är från Panduro, öljetter Stellas och bokstäverna PYhobby.

Ikväll börjar stängningsveckan och jag kan väl inte påstå att jag längtar efter den. Men det är bara att bita ihop och köra på. Lite ledighet skulle annars inte sitta helt fel. Men det kommer väl det med.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar