söndag 24 februari 2013

pärlat


Nu på förmiddagen har jag och Alex pärlat lite armband, ska väl inte påstå att det blev så mycket med det hela då han mest kastade pärlorna på golvet. Men lite roligt tyckte han det var.
Tanken i helgen har varit att jag skulle ha skruvat hylla till pysselrummet men att jobba stängning har sugit musten ur mig. Men imorgon är jag ledig så då kanske det blir gjort. Fast ikväll jobbar jag bara till tio. Plutt har fått ögonfluss så det blir inget dagis för honom imorgon, så för att jag inte ska dö imorgon när Daniel åker iväg tidigt så lyckades jag sluta tidigare ikväll.
Bazinga
Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Farmor och Farfars sötnos är verkligen i pysslar tagen. Brås nog på dig Madde!

    Hoppas Alexander är bättre i ögonen idag. I går såg det verkligen väldigt rött ut. Så duktig när han ville ha bort det kletiga i ögat. Då bad han pappa att städa ögat:)

    Ha en bra dag!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera