fredag 15 februari 2013

Bakat


Nu ikväll har jag och Alex bakat, det blev rocky road cupcakes av Leila.


Jag tror att både jag och Alex är överens om att det bästa med att baka är att skicka skålen. Annars är äntligen denna arbetsvecka slut för min del. Känns som om jag inte gjort annat än att jobba de två sista veckorna. Jag har jobbat och sovit och det blir nog tidig läggning för min del ikväll också. Att vara vaken längre än till halv tio har blivit en omöjlighet om jag inte jobbar stängning. Men jag sörjer inte för det, för efter denna mörka årstid kommer förhoppningsvis en sommar med massor och sol och förhoppningsvis kanske man lyckas få semester i år också.

Bazinga

2 kommentarer:

  1. Det bästa med bakning är ju att få slicka skålen. Så stor han har blivit den lilla parveln.

    SvaraRadera
  2. Världens sötaste "Sockerbagare"!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera