fredag 18 januari 2013

Trötter

Idag har jag däremot ingen energi, för den snodde jobbet förut. För lite personal på för mycket försäljning. Tur att jag hade ledig helg att se framemot, så det var bara att bita ihop.

Nu har vi dessutom tillfälligt blivit med hund. Alex är nog mest förtjust i hunden tror jag. Tanken var att jag skulle ta kort på hunden, men jag orkade inte. Just nu så mutar jag Alex med fåret Shaun för att sitta här i lugn och ro. Inte riktigt vad vi brukar göra, annars försöker vi verkligen tv och data-tittande. Men ibland har man inte riktigt den energin som krävs och underhålla en två-åring.

Nä här blev det bara en massa svammel, nån gång inom en snart framtid lever jag på hoppet att få till lite mera kvalitativa inlägg.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar