tisdag 1 januari 2013

Månadens bild






Gott nytt därute i stugorna. Själv befinner jag mig på jobbet och tackar för uppfinningen tidsinställda inlägg. Ska nog använda mig mera av det i framtiden, låt oss ge det som nyårslöfte. Hur som helst åter till månadens bild så togs den på min 30-årsdag förra året när vi hade kalas för familjen. Själv ser jag nästan likadan ut, men Alex har växt så det står härliga till. Eller jag ser fortfarande ut som 22 fast snyggare än vad jag var då. Vi säger så.

När nyårslöften ändå nämns så ska detta år förutom att spotta ur mig mer tidsinställda inlägg, försöka läsa mera böcker, se den sista Star wars filmen, se klart på Battlestar gallactica, se Star trek på bio, göra mera LO:s dvs scrapalbumsidor (det har varit dåligt med det på den sista tiden). Sen 1000 saker till. Borde kanske göra miljömål som lillasyster fast å andra sidan så köps nästan all inredning begagnat, kläder handlar jag redan minimalt för det är så in i bängen tråkigt, böcker köper jag till 90% begagnat, leksaker är det nog 50/50. Men jag ska försöka spara lite mera pengar så vi kan byta tak och jag får mitt nya pysselrum på nedervåningen.

May the force be with you

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År på er alla tre!

    Tack för en trevlig samvaro hemma hos Tomas och Petra! Alexander så söt i fin skjorta med sina fina lockar i håret! Han vart allas gullegris!
    Sitta i knä hos någon han aldrig träffat gick bra det också! Alexander kan konsten att charma alla!

    Nyårsafton med massor med god mat och ljuvligt goda potatisgratänger och och en underbar god efter rätt komponerad av dig Madde!

    Så God Fortsättning och hoppas att 2013 blir ett jättebra år för Familjen Åström!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera