söndag 13 januari 2013

Inte ens det förflutna






Nu ska jag tipsa om en bok ni INTE ska läsa, jag har läst en hel del böcker av Anna Jansson och detta är hittills den sämsta enligt mig och varför då? Jo för den är så in i bängen förutsägbar och långsam, eftersom boken är så riktigt dålig så kan jag ju avslöja att sju kvinnor åker på kurs till den Gotska sandön och en efter en dör eller försvinner de och visst, lite klurigt är det att lista ut mördaren, men de hamnar på ön ganska tidigt i boken och är kvar ända till slutet. Därmed kommer det långsamma och skittråkiga. Jag gillar visserligen förutsägbara böcker, men då inom genren chic lit, ska jag läsa en deckare så ställer jag faktiskt kravet att den ska vara spännande och icke förutsägbar.

Betyg M, mer förtjänar den inte.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar