onsdag 16 januari 2013

Energi

Idag har jag hat sjukt mycket energi, kanske inte när jag gick upp vid kvart över fem imorse, men efter min kvart i sju toast på jobbet så började det lossna. Var sjukt effektiv på jobbet och nu när det är stendött ute på Gyllene Måsen så har vi dessa underbara städlistor, så idag har det skurats väggar på lager, lagerhyllor, soptunnor osv... inte roligt att göra men faktum är att det måste ju göras för annars gror stället igen och det är inte speciellt fräscht. Sen hemma hade jag fortfarande energi, ska väl inte påstå att jag har gjort nåt, men lyckades duscha med Ale utan att vara slutkörd, sen så blev det lite pyssel med honom, inte för att vi gjorde så mycket men att limma lite, stansa och måla med tuschpennor är kul det med. Eller jag limmade på en girlang som jag håller på med, med jultema dessutom så till nästa jul ska jag ha några stycken har jag tänkt mig. Sen efter jag lagt Alex så orkade jag med ett avsnitt av Pacific, det är om andra världskriget och samma skapare som Band of brothers fast de är i Stilla havet och dödar jappsar. Men sen fick det bli sängen så jag kanske har samma energi till imorgon. Fast det tvivlar jag på, dessa energidagar är tyvärr sällsynta på vinterhalvåret.

Dessutom har vi nu sett klart på Battlestar Gallactica och gillar ni action ska ni se den serien. Så sjukt bra, visst lite segt ett tag. Men sen tog sig serien rejält. Så se den och även om den går under science fiction så är den värd att se om inte annat för att Lee "Apollo" Adama är så sjukt snygg.






Annars har nog både hanen och jag lite abstinens från denna serie, men han har nog abstinens från henne kanske.




So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar