lördag 29 december 2012

Födelsedagskort

När vi var här på juldagen med Daniels familj så passade vi på att fira hans mormor och brorsdotter Linn. Kort och presenter fick de av oss.


 Kortet som Daniels mormor fick
 

Kortet som Linn som fick. 

Nu har jag snart varit ledig mina tre veckor, på måndag nyårsafton börjar allvaret igen för mig. Kanske inte den roligaste dagen att börja jobba på, men jag har valt det själv och ska absolut inte gnälla att jag öppnar både nyårsafton och nyårsdagen, fast på nyårsdagen börjar jag 8, så det är lite sovmorgon. Däremot så har dessa tre veckor gått på tok för fort tycker jag. Jag får trösta mig med att Daniel är hemma även nästa vecka. 

Ikväll blir det middag på Brasseriet i Örebro och sen blir det The Hobbit. Nu håller jag tummarna för att jag inte ska somna i filmen, (vilket har skett de två senaste gångerna vi har varit på bio). Tanken var att jag skulle få sova imorse, men då Seth (katten) höll Daniel vaken inatt så fick jag snällt gå upp när Alex vaknade halv sju imorse. Men sen har jag sovit middag i nästan tre timmar så jag hoppas att det hjälper. Annars så var jag bra pysselsugen, men kände att sömnen var viktigare.

May the force be with me

1 kommentar:

  1. Gillar mönsterpappret på det första kortet, ursnyggt! Hoppas lördagskvällen blev bra. Gott nytt år på dig och familjen!

    SvaraRadera