fredag 28 december 2012

Årskrönika

Januari - Jag blev tant enligt vissa, enligt mig fyllde jag anledning till att ha fest och få presenter.

Februari - Vi var hundvakt.

Mars - Vi var hundvakt.

April - Daniel fyllde år har jag ett minne av.

Maj - Grannen som jag umgås med fick barn.

Juni - Vi firade ett år som gifta och så hade vi grillfest, med en drös vänner och en större drös med barn.

Juli - Äntligen semester. Det blev en massa umgänge med vänner, ett besök i Nora och så hälsade vi på Mia i El Stockholmo.

Augusti - Astrid Lindgrens värld fick sej ett besök av oss.

September - Hände det nåt då?

Oktober - Var väldigt julsugen

November - Här kliade det verkligen i fingrarna efter att plocka fram julen.

December - Alex blev två år och är nu stora killen. Sen kom julen och julen försvann och kvar är godis i kylen och kilon på magen.

Nä 2012 var väl kanske inget jättespännande år. Vi har varit mycket hemma och njutit av det och att se Alex växa upp. Som sagt var inte så spännande men ett väldigt skönt år med avkoppling.

Nu blickar jag fram mot 2013 och vad det året kommer att innehålla vågar jag inte sia om. Men det blir väl lite i samma anda skulle jag tro. Njuta av nuet här och nu.

May the force be with you

1 kommentar:

  1. Vilken torftig årskrönika, vill ju läsa mer ;oP

    SvaraRadera