lördag 17 november 2012

Sista kortet

Typ en vecka försenat kommer det sista farsdag-kortet, Daniel har ju nu snart varit pappa i två år och i år tänkte jag att han skulle uppmärksammas. Kort, en mugg och chokladbit fick han .






Lite blandat kompott vart allt är ifrån. Papperna köpte jag på rea för ett bra tag sen och även fast det känns som om jag använt dem en del så har jag massor kvar, men de passar bra när man ska göra lite manligare kort och stämpeln passar perfekt till Daniel the grillmaster.

Nu i helgen är det bara jobb som gäller, inte det roligaste att göra på helgerna men det är inget att hänga läpp för och nu jobbar jag i tre veckor till och sen är jag ledig i tre veckor och det ska bli riktigt skönt.

Nu blir det snart lite Battlestar gallactica (känns som om vi har tittat på serien i en evighet) och sen blir det sängen för tidigt uppstigning imorgon.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar