måndag 19 november 2012

Helgen

Helgen har i stort sett inneburit jobb för min del, men i lördags när jag kom hem så hade Daniel och Alex varit pyssliga av sig.


De hade varit på promenad och fixat en gran åt mig. Så i år har jag en liten liten utegran. Fast någon ljusslinga i den blir det nog inte. Penséerna hänger med fortfarande, ihålliga blommor det där.

Idag har det blivit en tur till öppna förskolan och efter det ett premiärbesök hos tandläkaren för Alex och det gick över förväntan, man har ju hört talas om barn som bara gråter och skriker under hela besöket men det gick bra. Nu kika ju inte tandläkaren överdrivet mycket i munnen. Senare i eftermiddag blir det en sväng till dagis för att baka lite pepparkakor. Sen fortsätter veckan med bara jobb. typ.

Däremot har jag gjort färdigt alla julkorten, en stor klapp på axeln till mig. Så i år ska jag nog slippa julstressen.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar