fredag 30 november 2012

Fredag






Igår när det var torsdag och jag var ledig och hyfsat utvilad och Alex skitgrinig så hoppade vi in i bilen och åkte till Ankis magasin för att handla ännu mera julprylar, med mig fick jag denna söta historia som jag nu har två hyacinter i. Sen kom det med lite annat också. Men Alex var nöjd därborta, han fick en massa fika och så hjälpte han till bakom kassan också. Bättre butik att ha med barn i får man leta efter, det är stort, hyfsat barnvänligt. Men nu dröjer det nog till våren innan jag går dit igen. Så hon hinner få in mera saker.

Fredag var det ju idag och för mig denna fredag betyder det stängningshelg, vad jag verkligen älskar att jobba till halv två på natten. Men eftersom det är helg och jag får sova på morgonen så ska jag försöka få ordning på alla tomtar här hemma. Jag får liksom inte ihop det med alla ljusstakarna jag har köpt. Fick förslag från Hanna att ha alla på samma ställe och det håller jag med om, men vart ska de vara? För jag vill ju att de ska stå där även när vi har kalas och sen på juldagen när vi är här. Jag lever på hoppet att Daniel har en lösning.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar