torsdag 4 oktober 2012

Svamp


Svamp kryllar det av här hemma i hyllan i köket. Nu har de även fått fina höstetiketter. Nytt för dessa är att jag har införskaffat mig ett litet stämpelalfabet så nu slipper jag skriva för hand (har en gräslig handstil) eller skriva ut från datorn.

Nu ikväll ska vi roa oss med något så roligt som att storhandla mat. Just nu börjar jag ångra att det blev idag och inte någon annan dag. Men det kommer vara skönt att ha det gjort och dagen har hittills varit produktiv så varför inte fortsätta. På förmiddagen städades det mesta utomhus bort för denna säsong. Skönt att ha det gjort men tråkigt att det blir kallt. Eller nej det tyckte jag faktiskt inte, jag gillar ju hösten bäst. Något som jag däremot inte gillar är alla ytterkläder och i framtiden kommer jag att lida med alla som jobbar på förskolor, speciellt på småbarnsavdelningar.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar