tisdag 2 oktober 2012

Snart är det jul?






Jodå julpysslet fortsätter och nere på Panduro i Ullared fyndade jag några God Jul stämplar som passade perfekt till att göra egna etiketter till julklapparna. Annars är jag i värsta julförberedelserna, nere på Gekås så handlades det en hel del julklappar och vid nästa löning tänkte jag köpa alla presentkort som ska ges bort. Så att när vi går mot advent ska julklapparna vara klara och då ska jag fokusera på julpynt och allt godis som jag ska baka. Något jag dessutom ser framemot i år är att jag har tagit föräldraledigt från 10 dec till 30 dec och att vara ledig är något jag alltid ser framemot.

Nu ska det däremot svidas om till jobbkläder då det först är rumpmöte (det heter assmöte så på svenska måste det ju bli rumpmöte) innan passet börjar, så jobb från 15-01.30 idag. Som hittat en tisdag då man är skittrött med huvudvärk. Men imorgon blir det sovmorgon för då är plutt på dagis så jag kan sova länge.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar