söndag 28 oktober 2012

Julpysslat

Idag har jag julpysslat med vännen Therese nu ligger hennes blogg visserligen lite på is men kika in ialf och se vad hon har gjort för fint tidigare. Åter till idag, det var nära att det blev inställt pga sjuka barn men eftersom alla var typ lika sjuka så körde vi ändå. Så idag har vi målat/snösprayat kottar och det senare gick betydligt fortare än det första. Sen gav jag mig på och gjorde en garntomte från en färdig pysselsats och det var verkligen inte min grej, den är inte riktigt klar och om jag gör de resterande fem återstår att se. Kottarna får ni se på bild sen när det är helt klart, de måste ju torka innan de kommer på plats. Så idag blir det bildlöst med bara svammel. Typ. Eller nåt.

Vintertid har vi fått också. För min del får det gärna vara sommartid året runt då jag är så förbaskat mörkrädd, många blir deprimerade när det blir mörkt, det lider jag inte nämnvärt av, utan jag vågar inte gå en meter utanför huset. Det är med andan i halsen jag tar mig till bilen.

Imorgon lever jag på hoppet att det kan visas något slags foto här på bloggen på något lagom roligt. Till dess får ni helt enkelt läsa och inte bara titta på bilderna.

Bazinga

3 kommentarer:

  1. Tycker man kan ta bort vintertiden helt så att man slipper alla tidsomställningar.

    SvaraRadera
  2. Tycker också vintertiden kan tas bort och det är nästan jag får lust att gömma mej och hoppa ram och säga bu någon morgon när du ska till jobbet. Tyvärr är jag för morgontrött för det...

    SvaraRadera
  3. Det är bara att komma och hämta. Men gör det snart för de har varit frysta.

    SvaraRadera