onsdag 31 oktober 2012

Halloween


Idag är det den riktiga Halloween och jag tänkte bjuda på en LO dagen till ära. Korten har några år på nacken, typ 12 år rättare sagt. De är från en spökfest som vi hade med ridföreningen i Sannahed. 
 

En kille som jag dejtade lite där nånstans tyckte jag såg ut som en crackhora på dessa bilder och denna kommer jag ihåg att jag hade som presentationsbild på Lunarstorm. 
 

Lägg också märke till att detta är för ca 5 kg sen också, av nån anledning var jag aningens fastare i hullet även fast jag här hade gått upp ca 10kg på några månader. Men jag skyller på barnafödande och mjukglassmaskin på jobbet. Papperna är dessutom från Lidl, de kan om de vill de där tyskarna. Hanen köpte med sig dom åt mig och de var perfekt till att göra höstkort med. Mer av dem kommer ni få se bara folk behagar att fylla år snart. 

Annars fick dagen idag oväntat utseende, meningen var att jag skulle till Örebro med plutt för att gå på stan och senluncha med en kompis och hennes dotter men där var de sjuka idag. Men jag misströstar inte utan drar till Marieberg sen när plutt har sovit klart. För jag behöver verkligen shoppa idag, de få pengarna som finns kvar bränner verkligen på kortet.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Vilken snygging! Du passar jättebra i lugg!
    Jätteroligt Halloween kort! Duktig du är!!

    Synd att vi inte sprang på varandra på Marieberg!
    Pussa på Alexander från mig!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera