måndag 15 oktober 2012

Carpe Diem


Sista kortet ut är till Slyna som blev 30 i lördags. Svamp-bob fick vara med på ett hörn.
 

Till honom blev kuvertet helt klart bäst, med Hitler på frimärket och med stämpeln Carpe Diem, det är nog vad han hade behövt leva efter istället för att förinta världen.

Nu blir det lite Battlestar Gallactica, vi måste ju komma nånstans med den serien, det går riktigt sakta men det gjorde det med förra Star trek också i omgångar. På tal om Star trek så i det senaste numret av 101 nya idéer så var citatet; I never met a chocolate, that I didn´t like - Deanna Troi. Ett bra citat, dock tror jag att väldigt få av läsarna vet var det kommer ifrån. Deanna är psykologen i Star trek The next generation. Tror faktiskt att jag är en av få läsare som hade koll på det.

So say we all

1 kommentar:

  1. Du, måste passa på att fråga dig som faktiskt grejar massa med pyssel!
    Jag letar efter ett album till typ Scrapbooking med pärm (alltså inte spiralbunden) med papper inte plastfickor, du vet inget bra ställe jag kanske kan lyckas hitta det på? Har inte gått så bra för mig än så länge...

    SvaraRadera