onsdag 19 september 2012

Ego-jag


För ca 1½ år sen var jag iväg med mina systrar till The Studio och tog svindyra bilder, som ialf jag köpte för många av till ingen större nytta.
 

Modell för en dag hette konceptet.
 

Papperna är Tim Holtz, blommor en salig blandning från olika ställen, brads och swirl från PyHobby, pärlor på band från Panduro. Fjärilsstansen köpte jag från Pyhobby och den har gått het på de senaste korten.

Igår gjorde vi premiär på Maxi i KGA och det får inget högre betyg. Bara en kundtoalett som kostade pengar, barn gick visserligen gratis, inga bananer till barnen vid frukten, nu frågade Daniel och vi fick ta en banan, men sådant ska finnas i stora butiker. Sen var butiken tråkig rakt upp och ned, det enda positiva var att de hade lite andra brödsorter och det är alltid välkommet då vi tröttnar på ett bröd efter några gånger och Maxi i Örebro är inte så duktiga på att byta ut sitt sortiment.

Idag ska det fixas och donas och sen jobba stängning. Sen är frågan hur mycket jag hinner med då det blev en sovmorgon (väckte Alex halv nio) men det var skönt att få sova lite.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar