lördag 22 september 2012

Bara ord

Nä jag hade ingen lämplig bild att blogga om idag, men så det inte blir blogglöst så blir det några rader istället.

Precis som de flesta i detta avlånga land har jag dragit på en förkylning, just nu sitter den i halsen och innanför pannbenet, en rejäl huvudvärk har den medfört och hade det inte varit för det underbara knarket treo så hade jag nog varit sängliggandes, men eftersom jag inte gillar att ta ut karensdagar så blir det att jobba ialf. Det är sådan jag är. Snål. Men det får man sota för när man kommer hem från jobbet istället, men eftersom jag har en underbar make så stod maten på bordet och nu duschar han med Alex så jag får vila lite.

Ikväll blir det Gokväll med Ebba på SVT ett helt klart underskattat program.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar