torsdag 16 augusti 2012

Tjoho


Igår kom den nya Pandurokatalogen och jag ska väl inte påstå att jag sträckläste den men jag bläddrade igenom hela igår och så mycket fina saker det fanns som jag vill ha. Fast samtidigt fick jag lite ångest för att jag har faktiskt inte tid att göra allt som jag vill och det som ser proffsgjort ut i katalogen ser ut som att ett barn har gjort det när jag har gjort det. Så det är för väl att jag måste hålla i pengarna för jag väntar på två provprenumerationer på tidningar och så Underbara Claras bok vintage & pimp (nåt sånt hette den) och för att inte tala om min feta HM-beställning. Men till nästa månad kan det kanske bli ett besök i butiken på Marieberg. För även om Panduro är dyrt så är det tyvärr den enda fysiska scrapbookingbutik jag känner till i närheten och jag föredrar att klämma och känna lite på saker innan jag köper dem och impulsköp minskar för min del när jag handlar i butik jämfört med på nätet.

Nu ska det styras upp lite i hemmet innan jag ska åka och jobba.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar