söndag 26 augusti 2012

Kalas och kräftor

Igår var jag på kalas hos Daniels syster (Daniel hade dock dragit till Värmland för en fest) då det skulle firas hennes dotter och bror. Kort hade jag gjort till dem också.


Detta kort var till Tomas som blev äldre och att göra kort till vuxna män är inte riktigt helt lätt, men jag tycker jag fick till det. Sen att texten råkade handla om döden är en annan femma. Men så kan det gå när man river ut sidor från kristna böcker.
 

Till Louise  var det lite lättare, eftersom hon är en hästtjej så var ju en cowgirl på kortet ett lätt val.


På baksidan fick hennes shettis Tiki vara med i sin discomundering, sen att Tiki är en skäck är en annan sak, här fick hon bli brun. Korten är nummer 59 och 60 i utmaningen. Så nu är det bara 10 kvar.

Kräftor och tårta åts det på kvällen, men eftersom jag hade jobbat på dagen så kom in ingen kamera med men så småningom kommer Louise att lägga ut söta bilder på Alex på sin blogg så gå in där och kika. Kan ju säga att hon inte gjorde annat än att fota honom och jag har också kommit fram till att det krävs en systemkamera för att Alex ska posa, vår kompaktkamera verkar inte duga eller så är det inget kul när det är jag som ska ta kort. 

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar